poniedziałek, 14 listopada 2016

Ginekolodzy - Jürgen Thorwald




Książka opisuje jednak o wiele więcej niż tylko nieudane, krwawe operacje kobiet. Przybliża nam historię wynalezienia wziernika, operowania macicy przez brzuch, leczenia raka promieniowaniem i wiele wiele innych. Jakieś dwie godziny skończyłam czytać tę książkę i czuję się naprawdę douczona, to naprawdę niesamowita odskocznia od beletrystyki.

Ten podręcznik, bo myślę, że właśnie tak go mogę nazwać to naprawdę świetna pozycja, absolutny "must have" każdego książkoholika. Żeby nie było tak bajecznie powiem, że niestety jeden rozdział zwyczajnie pominęłam, bo był nudny i ciągnął mi się jak flaki z olejem. Biję się w pierś i błagam o wybaczenie. Wiem, że jestem okropna, ale najbardziej podobało mi się pierwsze 2/3 książki, bo właśnie ta część była najbardziej krwawa i czasem nawet mnie, żołądek wywracał się na lewą stronę.






Wydawnictwo Marginesy,
Ilość stron: 392
Rodzaj okładki twarda
Data premiery 2016
Format (długość/wysokość) x / 135 / 210
ISBN/978-83-65282255

Cena rynkowa brutto 39,90 zł

Ksiąśka do kupienia w ksiegarni "MW" e-mail: ksimw91@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz