Oto niezbędny podręcznik w biblioteczce każdego ambitnego specjalisty SEO, e-marketera, przedsiębiorcy czy blogera!
Dzięki niemu:
- poznasz mity na temat SEO i dowiesz się, które techniki już nie działają
- wykorzystasz rozległą wiedzę Google na temat tego, jak i dlaczego korzystamy z wyszukiwarki
- zintegrujesz pięć podstawowych składników SEO, czyli słowa kluczowe, odnośniki, tytuły stron, strukturę adresów URL i czas
- dowiesz się, na czym polega dobieranie najlepszych słów kluczowych
- pozyskasz przydatne odnośniki, a jednocześnie unikniesz tych ze "złego sąsiedztwa"
- postawisz na staż strony, niezbędny dla osiągnięcia zaufania Google, i wyrwiesz się z piaskownicy
- wykorzystasz Google AdWords jako uzupełnienie SEO, umożliwiające pozyskanie nowych odwiedzających
- zamienisz gości odwiedzających Twoją witrynę w prawdziwych klientów
- zoptymalizujesz stronę pod kątem serwisów takich, jak Facebook, Twitter czy YouTube
- poprawisz swoją pozycję w wyszukiwarkach Bing i Yahoo!, nie szkodząc swojej pozycji w wynikach wyszukiwania w Google
- przygotujesz się na nadejście zupełnie nowych trendów związanych z wyszukiwaniem spersonalizowanym i wyszukiwaniem w czasie rzeczywistym
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz